Så er der igen fællesspisning og det er den 22. maj kl. 18 i cafeen. Alle beboere i Ebberød er velkomne, så medbring mad og drikkevarer til jer selv og kom til hygge.
Nyeste indlæg
Kategorier
Stikord
arrangementer
Asfalt
Beboermøde
Brætspil
Cafeen
Elladestandere
Fællesaktivitet
Fællesspisning
Generalforsamling
GF
Højbede
Jul
kvashegn
lasagne
Lille skole i ebberød
medlemsarrangementer
Musik
Naboer
nybyggeri
opgraning
optræden
petanque
Petanque-bane
petanquebane
Piberødhus
plantekasser
Platantræer
Påske
pølse
pølseevangeliet
Referat
Rundtur
Rundvisning
Sankt Hans
Skt. Hans
Sophie Magdelenes Vej 4
Svampetur
Syngespil
syng med
søndag
Telefonliste
Træer
udlejning
Ukraine
veje
