Så er der igen fællesspisning og det er den 22. maj kl. 18 i cafeen. Alle beboere i Ebberød er velkomne, så medbring mad og drikkevarer til jer selv og kom til hygge.
Nyeste indlæg
Kategorier
Stikord
Asfalt
Beboermøde
blomsterfest
Brætspil
Cafeen
Elladestandere
Engarealer
Fællesaktivitet
Fællesspisning
Generalforsamling
GF
Jul
lasagne
Lille skole i ebberød
medlemsarrangementer
Musik
Naboer
nybyggeri
opgraning
optræden
petanque
Petanque-bane
petanquebane
Piberødhus
plantekasser
Platantræer
Påske
pølse
pølseevangeliet
Referat
Rundtur
Rundvisning
Sankt Hans
Skt. Hans
Sophie Magdelenes Vej 4
Svampetur
Syngespil
syng med
søndag
Telefonliste
Træer
udlejning
Ukraine
veje
Årsmøde
