Petanquebanen indviet

Petanquebanen indviet

Så blev petanquebanen “officielt” spillet i gang i det fantastiske forårsvejr. Efter en “sund” afklaring af hvilke regler, der gælder – så blev der spillet i næsten et par timer. Ingen fandt vist helt ud af hvem der vandt – og...

Referat fra bestyrelsesmøde 8.01.2026

Grundejerforeningen Ebberød Bestyrelsesmøde 4 – 25/26, torsdag den 8. januar 2026 kl. 18:30  – hos Keld. OBS: Bemærk mødetid – husk det er “Årsmøde” med let anretning Deltagere: Tove Andersen(BSV67), Lotte Dueholm(BSV77-79), Keld Stattau(BSV66) og ...