Gravearbejderne i Ebberød fortsætter. I den kommende tid vil der blive gravet op i områderne primært omkring Sophie Magdelenes Vej. Det fiberkabler (bedre internetforbindelse) til de enkelte ejendomme, som skal graves ned. Vi har i samarbejde med entreprenøren aftalt, at det så vidt muligt skal ske uden at de graves op i asfalten. Flere steder vil kablerne blive “skudt” ind under asfalten, men helt undgå opgravning i asfalt, kan man nok ikke. Arbejderne skulle ikke give egentlige afspærringer af veje/stier.

Vh/Bestyrelsen / Keld Stattau